Sayın admin 2.sezonu eklememissin. Bide her hikaye bitirip devamını göstermemesi bu abd li dizilerin acep genelinde mi. İnsan merak ediyor bölüm sonun bitip diğer bölümde farklı hikaye başlıyor ama biten bölümde sonun karım kalması biraz tuhaf. ...
öncelikleeee 2. sezon aşşırı iyiydi, hepsi olmasa bile çoğu bölümü ağzım açık izledim. mükemel bi kurgu yapmışlar. dizinin başrolü bana göre hala alexis... malsf kız tam bi icon. ...
8 Yorum (Popüler)
Lütfen yorumlarınızı saygı kuralları çerçevesinde yapınız.Yorum yapabilmek için üye olmalısın.
Giriş Yap